Wednesday 31 December 2014

BROOCH BUNGA FELT MURAH DAN CUTE ~ADA JUAL DISINI updated 4/9/2016

Assalamualaikum...


Setelah sebulan pulun buat felt brooch ni akhirnya harini aku release kan jugak.haha

Lama jugak nak terer kan buat crafting ni. So inilah hasilnya.

Alhamdulillah before ni dah ramai customer yang beli. Yang paling dapat sambutan color purple and white. Aku pun suka sangat dua2 color ni.

Kepada sesape yang berminat nak beli felt brooch ni boleh baca dulu cara-cara nak order, terma dan syaratnya di sini HOW TO ORDER.

Kalau korang tak berkenan dengan combination color yg ade kat brooch ni boleh jugak request kat i ye combination color ape yg korang nak. Boleh diusahakan. Tapi bagi masa la untuk aku siapkan dalam sehari dua sebab bukan ready stock. Color2 yg korang nak tu mestila hanya terdiri dari color yang aku ade je..color yang ada boleh la usha brooch2 kat bawah ni...



Min order : 5pcs (RM8)
10 pcs : RM 15






1 pc : RM1.60
Min order : 5pcs (RM8)
10 pcs : RM 15





1 pc : RM1.60
Min order : 5pcs (RM8)
10 pcs : RM 15


1 pc : RM1.20
Min order : 10pcs (RM12)

*order boleh mix mana-mana brooch.

Actually ada lagi color dan jenis bunga yang lain, tak sempat nak amik gambar. Nanti kemudian aku post.

Share this

0 Comment to "BROOCH BUNGA FELT MURAH DAN CUTE ~ADA JUAL DISINI updated 4/9/2016"

Post a Comment